fredag 7 mars 2008

Run Runn Ruun

Jaha då ser det ut som det blir att ränna runt på Runn imorrn.
Precis i skrivande stund pinglar mobben.
Då var det bestämt imöra bitti 0700 kommer skjutsen från Götlunda via Arboga
förbi Söping.
20 härliga mil ska avverkas för att komma till startplatsen Roxnäs, Falun i norra änden på sjön.
Det här är helt nya domäner för min del, har aldrig fiskat på detta vatten.
Men jag har en del fiskekollegor som håller detta vattnet kört, jag får nog helt enkelt ta rygg på nån av de.

Kollar just in SMHI som utlovar +4 och uppehåll. Bara det inte börjar snögloppa o sura, jag vill inte sitte dygnsur i bilen hela vägen hem men endast en torr fläck på understället under pungen =)

Taktikmässigt vet jag inte hur man ska attackera denna sjön. Men sensast det var tävling hade det dragits upp 3st borrar över kilot.. kanske bäddar för att knalla ut på djupet med en Mankan58fet o svinga runt lite med en 10.ans krok inunder =)

Nu ska jag iväg o spela årets första pokerturnering..

Skitfiske på mig och alla andra imorron

Inga kommentarer: