torsdag 30 december 2010

Mankan + Snyten = inte sant

Nej detta nyår tar jag en paus från min ärkerival Snyten, vi kommer inte alls överens med varandra.
Men den största anledningen är nog tidsbrist.
45min ut, 1h in och 4h tävling gör att hemkomsten blir aningen sen.
Tänkte hinna med att handla mat till kvällens matlagning oxå eftersom det inte fanns tid över till det idag.

Jag spenderade mer än en arbetsdag framför lumptrissan, i jakten på att gör speglar av ihoplödda plåtbitar och det gick riktigt bra.

Morgondagens planer lutar mer åt ett stilla fritidsfiskepass på Hjälmaren istället.
Det har bara blivit ett möte oss emellan hittills denna vinter och det är på tok för lite med tanke på att det verkar kunna nappa ordenligt om man väl hittar fisken.
Tänkte nog prova lyckan någonstans med utgång från Räfsvik. Jag får gå isvägen ut, sen blir det ole dole doff om ja ska fiska till höger eller vänster om valen.

Inga kommentarer: