tisdag 29 december 2009

Gå igenom utrustning

Japp imorrn blir det ut på Hjälmarn en sväng och träna lite.
Meningarna går isär hurvida isen är därute.. jag får helt enkelt åka ut
och ta reda på fakta själv.
Jag har lite grejer som måste provas ut under lugna förhållanden alltså inte på tävling.

Tanken är väl att dra ut kring 09-tiden.
Vanligtvis ogillar jag att ha tider att passa när jag ska fiska, men imorrn kommer
jag säkert vara glad över det när jag måste packa mig hem straxt efter 12.00.
Det ska tydligen bli kring 17-18 minusgrader *burr*

Ringde nyss västmanlands telesvarare.. Ingen tävling på Nyår.
Hmm har de inte fått is på nån av sjöarna innan snön kom =(

Då kanske det blir en sväng längs Hjälmarna vikar på torsdag oxå då.
Ska se om jag kanske får till nån liten film nån av dagarna om mobilen klarar av kylan.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Har beställt en filmkamera som kommer hem snart hoppas jag, spela in lite pimpelfilm? :D

//Björn

mankan sa...

Ja det kan vi alltid göra.
Jag och Rickard har storslagna planer för en uppföljare till Fritidsfiske med Mankan.
Hoppas bara inte det blir lika stor flopp som GötaKanal2 och fram för allt 3.an, riktig skitfilm *urr*

Anonym sa...

Hehe mjo det blir ju inget seriöst så som era planer, Rickard har väl "lite" bättre saker och kunnande :d men nått lite oseriöst slänger vi ihop på nån tur.

Vadå är inte Göta Kanal 2/3 kanonfilmer? *ser förvirrad ut* :)