lördag 21 februari 2009

Lag-DM på nedre vättern

Ja imorron är det Lag-DM och jag ät måttligt road och upplagt för det efter dagens skrala insats.

Aja starten är på nortöstra delen av sjön.
Det var många många år sedan jag var här sist.. vill minnas det var på juniortiden man var här några gånger..
Då starta vi oftast lite längre ner sjöns östra sida.. och DÅ gick de flesta rakt över sjön och ner i tarmen mot sjöns södra ände i Uttersberg.

Hur och var vi ska fiska imorron har jag inte en susning om.. hoppas nån tar initiativ och har nåt bra koncept att gå efter.
Antingen fiskar alla på varsitt håll.
Min idé är nog att del upp sig i 2 par och fiska tillsammans på 2 delar av sjön.
Alternativt alla startar i en o samma klunga.. antingen plumpar alla eller så får alla massa fisk då man bara fiskar av ett område i sjön.
Aja.. det ger sig imorron, jag tror det kommer bli tjockt med folk som ska ner i södra änden och rota.

Inga kommentarer: